Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

4 mld zł na reklamę online, wideo motorem wzrostu

pobierz video
15.06.2018

Branża FMCG wydaje na reklamę online więcej niż branża finansowa. Najszybciej rosną wydatki na reklamę wideo i social media.

Branża FMCG wydaje na reklamę online więcej niż branża finansowa. Najszybciej rosną wydatki na reklamę wideo i social media.

Prawie 4 mld zł w 2017 r. wydały firmy na reklamę w polskim internecie. To o 9,3 proc. więcej niż rok wcześniej, według szacunków IAB i PwC.

- 38 proc. wzrostu całej reklamy internetowej przypadło na wideo, a 36 proc. na social media - mówi w rozmowie z MarketNews24 Piotr Chrzanowski, managing director VideoTarget.pl.

Pięć branż, które najwięcej wydają na reklamę online, to: handel, motoryzacja, telekomunikacja, FMCG i finanse. FMCG w 2017 r. prześcignęło finanse.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl