4 mld zł na reklamę online, wideo motorem wzrostu
Branża FMCG wydaje na reklamę online więcej niż branża finansowa. Najszybciej rosną wydatki na reklamę wideo i social media.
Branża FMCG wydaje na reklamę online więcej niż branża finansowa. Najszybciej rosną wydatki na reklamę wideo i social media.
Prawie 4 mld zł w 2017 r. wydały firmy na reklamę w polskim internecie. To o 9,3 proc. więcej niż rok wcześniej, według szacunków IAB i PwC.
- 38 proc. wzrostu całej reklamy internetowej przypadło na wideo, a 36 proc. na social media - mówi w rozmowie z MarketNews24 Piotr Chrzanowski, managing director VideoTarget.pl.
Pięć branż, które najwięcej wydają na reklamę online, to: handel, motoryzacja, telekomunikacja, FMCG i finanse. FMCG w 2017 r. prześcignęło finanse.