Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

81% pracowników chce nowoczesnych modeli edukacyjnych w nauce języków obcych

pobierz video
10.10.2022

Dwóch na trzech pracowników deklaruje, że w miejscu pracy chciałoby mieć możliwość korzystania z benefitu dotyczącego nauki języków obcych.

Aż 81% z nich mówi, że nowoczesny model edukacji, oparty na takich filarach jak dowolność w zakresie wyboru nauczyciela, miejsca czy języka, którego chcą się uczyć, jest wśród ich topowych benefitów pracowniczych.

Młode pokolenie opiera swoje potrzeby zawodowe na mobilności – względem miejsca i czasu pracy. Pracodawcy podążają za tym trendem. Indywidualizacja i personalizacja stają się kluczowymi wartościami. Jednak personalizacja wciąż ściśle konotuje z windowaniem cen w górę poprzez unikatowość usługi. Trudno sobie wyobrazić, żeby pracodawca przychodził do każdego ze swoich pracowników z odrębnym benefitem. Byłoby to w sposób oczywisty nierentowne. Jednak z pomocą przychodzi nowoczesna technologia, która pozwala modelować ogólną usługę i dostosować ją do indywidualnych potrzeb. Możemy obecnie mówić o nowym zjawisku, tzw. masowej indywidualizacji, która pozwala wybrać usługę skierowaną do szerokiego rynku, przy zachowaniu jej unikalnych cech, skrojonych pod konkretnego użytkownika.

Pracownicy chcą mieć możliwość wyboru: co do języka obcego, poziomu, czasu czy lektora. Pracodawca, by spełnić te oczekiwania, powinien dać możliwość takiego wyboru w ramach jednej subskrypcji. Bardzo istotna jest więc personalizacja, indywidualizacja, elastyczność.

- Dzięki temu możemy mówić o obopólnej korzyści, gdzie pracownik swobodnie operuje swoim czasem i możliwościami, a pracodawca nie musi patrzeć mu na ręce lub w ekran aplikacji – wyjaśnia w rozmowie z MarketNews24 Cezary Chałupa, członek zarządu Multilango.com., startupu, który  za pośrednictwem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) i przy wykorzystaniu grantu z puli na badania i rozwój (B+R) pozyskał zewnętrzne finansowanie, aby zmienić rynek nauki języków obcych dla firm i ich pracowników.

Dane dotyczące zainteresowania benefitami pochodzą z badań opinii przeprowadzonych przez Kantar na zlecenie Multilango.com.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl