Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Aplikacje mobilne motywują do większej aktywności sportowej

pobierz video
26.05.2018

31 proc. aktywnych fizycznie Polaków szuka w sieci materiałów i porad dotyczących ulubionego sportu. Tym bardziej zaskakujące jest, że media społecznościowe nie cieszą się dużą popularnością, za ich pośrednictwem informacjami o swojej akt

31 proc. aktywnych fizycznie Polaków szuka w sieci materiałów i porad dotyczących ulubionego sportu. Tym bardziej zaskakujące jest, że media społecznościowe nie cieszą się dużą popularnością, za ich pośrednictwem informacjami o swojej aktywności sportowej dzieli się tylko 14 proc. osób.

Z badania aktywności fizycznej oraz sportowej "MultiSport Index 2018" wynika, że 18 proc. Polaków używa aplikacji mobilnych wspomagających treningi, a 11 proc. używa gadżetów do pomiaru swojej sportowej aktywności.

- Aplikacje i gadżety motywują do zwiększenia aktywności fizycznej i sportowej - mówi w rozmowie z MarketNews24 Michał Będźmirowski, twórca blogu ModnyTata.pl. 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl