Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Biedronka nie jest już dyskontem

pobierz video
07.10.2023

Sieci handlowe zmieniają swoją strategię walki o klienta. Robią to także dyskonty, a przykładem jest Biedronka.

Najczęściej przyjmuje się, że dyskont to sklep samoobsługowy, który sprzedaje towar w ograniczonym asortymencie i stosunkowo niskich cenach. Ma średnio mniej niż 1000 metrów kwadratowych powierzchni i spory udział marek własnych w ofercie, powyżej 50%.

- W Polsce jest 3 500 sklepów Biedronka, a ich główną zaletą nie są najniższe ceny, tylko duża dostępność - mówi w rozmowie z MarketNews24 Michał Małecki, Head of Retail Leasing z agencji doradczej Cream Property Advisors. -  Zakupy robi się blisko domu, a nie na drugim końcu miasta gdzie jest kilka złotych taniej. 

Biedronka jest obecna w ponad 1 100 miejscowościach. W dużych miastach jest na każdym osiedlu. Polacy stawiają komfort i jakość ponad niskimi cenami. 

- Prawdziwym dyskontem teraz są sklepy typu Action czy Dealz – komentuje M.Małecki z Cream Property Advisors.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl