Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Biuro można taniej podnająć niż je wynająć

pobierz video
02.03.2023

Nawet członkowie zarządów firm chętnie pracują w domu. Dla firm to problem z wykorzystaniem powierzchni biurowych, a sposobem jest podnajem.

70% pracowników korzysta z możliwości wykonywania pracy zdalnej. Menedżerowie przebywają w biurze częściej niż ich pracownicy.

- Kadra zarządzająca spędzą w biurze średnio cztery dni w tygodniu - mówi w rozmowie z MarketNews24 Mikołaj Laskowski, Partner Zarządzający w Cream Offices sp. z o.o. - Natomiast pozostali pracownicy maksymalnie dwa dni.

Firmy martwią się co zrobić z wolną powierzchnią biurową. Sposobem na optymalizację kosztów jest podnajem wolnej powierzchni biurowej. Jest to transakcja wiązana i korzystna dla obu stron. Podnajemca ma do dyspozycji dodatkową powierzchnię, gdzie można niemal natychmiast rozpocząć pracę.

- Umowy najmu w biurowcach klasy A, to umowy terminowe, minimalny okres obowiązywania to pięć lat – wyjaśnia M.Laskowski, z Cream Offices sp. z o.o. – W związku z tym podnajem jest elastyczną formą zawarcia umowy, na okres jednego roku bądź dłuższy.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl