Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Black Friday i Cyber Monday pokażą, czy w tym roku padnie rekord przedświątecznej sprzedaży

pobierz video
16.02.2019

Okres przedświąteczny to czas żniw dla sprzedawców detalicznych. W Polsce gospodarka rozwija się w bardzo dobrym tempie, dzięki czemu zarabiamy coraz lepiej i coraz więcej jesteśmy w stanie wydać na bożonarodzeniowe prezenty oraz inne zakupy. Dl

Okres przedświąteczny to czas żniw dla sprzedawców detalicznych. W Polsce gospodarka rozwija się w bardzo dobrym tempie, dzięki czemu zarabiamy coraz lepiej i coraz więcej jesteśmy w stanie wydać na bożonarodzeniowe prezenty oraz inne zakupy. Dlatego kwota 882 zł, jaką według Deloitte polska rodzina przeciętnie wydała na święta w 2017 r., zapewne zostanie pobita.

Z kolei USA w tym roku powinien paść rekord iście symboliczny. Wartość przedświątecznej sprzedaży ma tam przekroczyć 1 bln USD. Wiele powiedzą dane ze sprzedaży w Czarny Piątek i Cyfrowy Poniedziałek, które otwierają sezon bożonarodzeniowych zakupów.

- Są na to szanse, sytuacja na amerykańskim rynku pracy jest bardzo korzystna, o czym świadczą dane o wielkości zatrudnienia, które były zaskoczeniem, a także te o wzroście wynagrodzeń wśród konsumentów  - mówi w rozmowie z MarketNews24 Maciej Leściorz, ekspert CMC Markets.

W Polsce w 2017 r. na zakupy z okazji Black Friday zdecydowało się już 23 proc. klientów, gdy w 2016 r. było to tylko 12 proc.

Podczas gdy z promocji w sklepach mogą korzystać konsumenci, inwestorzy mogą czerpać korzyści ze zwyżek cen akcji spółek z sektora sprzedaży detalicznej, jeśli ich wyniki biznesowe okażą się wystarczająco dobre.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl