Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Branded Content. Inteligentne dotarcie do klienta

pobierz video
29.08.2018

Branded Content to pojęcie co raz częściej pojawiające się w języku reklamy. Oznacza kreatywne podejście do zaspokojenia potrzeb klienta w zakresie promocji samej firmy czy jej produktów. Angażuje użytkownika dużo bardziej niż klasyczna reklama.

Branded Content to pojęcie co raz częściej pojawiające się w języku reklamy. Oznacza kreatywne podejście do zaspokojenia potrzeb klienta w zakresie promocji samej firmy czy jej produktów. Angażuje użytkownika dużo bardziej niż klasyczna reklama.  Jest wiarygodny, nie jest nachalny, nie epatuje brandem.

- Najbardziej spektakularnym przykładem jest ten z 2001 roku, kiedy to niemiecki producent zatrudnił czołowych hollywoodzkich reżyserów do stworzenia serii krótkich filmów, gdzie główną rolę zagrał Clive Owen. Jedynym brandingiem był samochód BMW prowadzony przez głównego bohatera. Efekt jaki osiągnięto to ponad 100 000 mln wyświetleń na stronie bmw, a zaznaczam, że było to jeszcze cztery lata przed powstaniem serwisu YouTube - mówi w rozmowie z MarketNews24 Luiza Jasińska z MrTarget.


Najpopularniejszą formą są filmy, gry, blogi i aplikacje. Najlepszym i wszystkim nam znanym przykładem takich realizacji jest seria filmów i gier komputerowych z udziałem figurek popularnych klocków Lego, a najnowszy trend w obszarze branded kontent związany jest z urządzeniami mobilnymi.

Są to tzw drugie ekrany „second screen”. Wystarczy, że podczas oglądania filmu, czy programu telewizyjnego mamy przy sobie swoje smartfona i zainstalowaną na nim odpowiednią aplikacje. Rozpoznaje ona co aktualnie wyświetlane jest na ekranie i uruchamia odpowiednią stronę internetową z dodatkowymi treściami, czy materiałami niedostępnymi w inny sposób. Np. oglądając mecz w telewizji możemy otrzymać darmową wersję gry, gdzie np. możemy stworzyć własną drużynę w koszulkach z logiem producenta.

Pozwala to na stwierdzenie, że Branded Content to przyszłość reklamy. Nowy sposób na dotarcie do klienta końcowego, który szuka nie tylko danego produktu ale również rozrywki i traktowanie go jak równorzędnego partnera, a nie tylko oglądacza reklam.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl