Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Co polscy menedżerowie myślą o bogactwie

pobierz video
22.11.2019

Z psychologicznego punktu widzenia żeby uczciwie wobec siebie rozstrzygnąć dylemat mieć czy być, trzeba doświadczyć co to znaczy „mieć”, bo to znaczy, że trzeba podjąć wysiłek.

- Obawa przed okazaniem się nikim w oczach otoczenia może być motywacją do budowania wieżowców ze swoim nazwiskiem na górze, do kolekcjonowania sztuki, a nawet do wymiany małżonki, aby jej PESEL pokrywał się z rokiem ukończenia studiów przez menedżera - mówi w rozmowie z MarketNews24 dr Jacek Santorski,  dyrektor programowy Akademii Psychologii Przywództwa.

Polscy top menedżerowie zmieniają się. Wprawdzie coraz bardziej lubią luksus, ale kolekcjonują sztukę już nie ze względu na snobizm, ale dlatego, że zaczęli się nią interesować.

- Niektórzy robią to także dlatego, aby nie być nikim - wyjaśniał J.Santorski podczas konferencji „Dobra Luksusowe – mieć czy być”, zorganizowanej w budynku Złota 44 w Warszawie. - W Akademii Psychologii Przywództwa od dziesięciu lat pracujemy z menedżerami nad tym, aby mieć i być, ale robiąc to świadomie.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl