Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Czy polskie firmy będą płacić wyższe kary, bo w UE powstanie wspólny taryfikator?

pobierz video
27.02.2020

Czy powstanie jednolity taryfikator dla całej UE dotyczący kar i sankcji, które są wprowadzane przez rzeczników ochrony danych osobowych? Wówczas kary dla polskich firm byłyby znacznie wyższe.

- Mam duże wątpliwości czy to jest dobre rozwiązanie, bo bardzo trudno będzie znaleźć wspólne podejście, które będzie słuszne dla Niemiec, Francji i jednocześnie Malty i Cypru, bo to są kraje różnej wielkości, o różnej sytuacji ekonomicznej - mówi w rozmowie z MarketNews24 dr Wojciech Wiewiórowski, Europejski Inspektor Ochrony Danych.

Niemieckie landy mają swoich odrębnych rzeczników, dlatego w tym przypadku dążenia do ujednolicenia taryfikatora są naturalne. O wiele bardziej skomplikowana jest sytuacja innych państw, także dlatego, że inaczej są traktowane dane osobowe w mniejszych krajach, które operują językiem rzadkim, przykładem Węgry czy Estonia.

Kwestie związane z RODO będą jednym z tematów organizowanej w marcu w Warszawie, przez C.H. Beck, konferencji LegalTech Forum 2020.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl