Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Czy subskrypcyjna nauka języków obcych może stać się w firmach drugim Multisportem?

pobierz video
24.10.2022

Dla pracowników należy tworzyć benefity oparte na indywidualizacji rozwiązań, mobilności, otwartości i bezlimitowości. Gdy pracodawca inwestuje w twarde umiejętności kadry, pracownik czuje, że miejsce zatrudnienia oferuje mu więcej niż niezbędne minimum.

Do tej pory standardem były benefity związane ze sportem i opieką medyczną. Czy to wystarczy? Niekoniecznie, co pokazują badania Kantar*: oczekiwania pracowników zmieniają się i dzisiaj obok, a może nawet zamiast pakietów sportowych preferowaliby benefity związane z nauką języków obcych.

Podczas nauki języków obcych bezlimitowość daje gwarancję pełnego wykorzystania szerokiej oferty edukacyjnej, ponieważ w ramach abonamentu można uczyć się tylu języków, ile jest obecnie w ofercie. Elastyczność dotyczy miejsca, czasu, jak i wyboru nauczyciela, niezależnie od tego czy pracodawca oferuje jedynie sztywne godziny pracy, czy dużą dowolność i możliwość pracy hybrydowej bądź zdalnej – to pracownicy do każdej z tych opcji mogą dostosować swój grafik nauki. Oferowana usługa pozwala na współpracę z dowolnym lektorem. Dla lektorów, natomiast, korzyści wynikają z gotowej bazy klientów.

Pracodawca, w celu utrzymania zmotywowanego zespołu powinien gwarantować nie tylko oczywiste komponenty godnego zatrudnienia, takie jak odpowiedni poziom wynagrodzenia czy dostęp do podstawowych świadczeń, ale również elastyczne benefity dopasowane do zmieniającego się świata oraz potrzeb pracowników.

- Stworzyliśmy projekt zdecydowanie szerzej rozumiany niż platforma edukacyjna, to benefit dla generacji wymagających i świadomych swoich potrzeb pracodawców i pracowników - mówi w rozmowie z MarketNews24 Michał Paszko, członek zarządu Multilango.com., startupu, który przy wykorzystaniu grantu z puli na badania i rozwój (B+R) z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR), zbudował  platformę językową, zmieniającą rynek nauki języków obcych dla przedsiębiorstw.

*Badania Kantar dla Multilesson,

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl