Czy subskrypcyjna nauka języków obcych może stać się w firmach drugim Multisportem?
Dla pracowników należy tworzyć benefity oparte na indywidualizacji rozwiązań, mobilności, otwartości i bezlimitowości. Gdy pracodawca inwestuje w twarde umiejętności kadry, pracownik czuje, że miejsce zatrudnienia oferuje mu więcej niż niezbędne minimum.
Do tej pory standardem były benefity związane ze sportem i opieką medyczną. Czy to wystarczy? Niekoniecznie, co pokazują badania Kantar*: oczekiwania pracowników zmieniają się i dzisiaj obok, a może nawet zamiast pakietów sportowych preferowaliby benefity związane z nauką języków obcych.
Podczas nauki języków obcych bezlimitowość daje gwarancję pełnego wykorzystania szerokiej oferty edukacyjnej, ponieważ w ramach abonamentu można uczyć się tylu języków, ile jest obecnie w ofercie. Elastyczność dotyczy miejsca, czasu, jak i wyboru nauczyciela, niezależnie od tego czy pracodawca oferuje jedynie sztywne godziny pracy, czy dużą dowolność i możliwość pracy hybrydowej bądź zdalnej – to pracownicy do każdej z tych opcji mogą dostosować swój grafik nauki. Oferowana usługa pozwala na współpracę z dowolnym lektorem. Dla lektorów, natomiast, korzyści wynikają z gotowej bazy klientów.
Pracodawca, w celu utrzymania zmotywowanego zespołu powinien gwarantować nie tylko oczywiste komponenty godnego zatrudnienia, takie jak odpowiedni poziom wynagrodzenia czy dostęp do podstawowych świadczeń, ale również elastyczne benefity dopasowane do zmieniającego się świata oraz potrzeb pracowników.
- Stworzyliśmy projekt zdecydowanie szerzej rozumiany niż platforma edukacyjna, to benefit dla generacji wymagających i świadomych swoich potrzeb pracodawców i pracowników - mówi w rozmowie z MarketNews24 Michał Paszko, członek zarządu Multilango.com., startupu, który przy wykorzystaniu grantu z puli na badania i rozwój (B+R) z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR), zbudował platformę językową, zmieniającą rynek nauki języków obcych dla przedsiębiorstw.
*Badania Kantar dla Multilesson,