Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Dlaczego nie ma międzynarodowej korporacji pod polską flagą

pobierz video
13.07.2022

Po ponad trzydziestu latach kapitalizmu w Polsce nie dorobiliśmy się ani jednej spółki, którą moglibyśmy uznać za międzynarodową korporację. Dlaczego?

Mamy sukcesy międzynarodowe, ale są to firmy odnoszące sukcesy w jakiejś wyjątkowej niszy.

Polskie firmy mają też wyjątkowe produkty, przykładem CD Projekt.

- Główną przyczyną tego, że nie zbudowaliśmy międzynarodowej korporacji jest styl zarządzania w polskich firmach – mówi w rozmowie z MarketNews24 Filip Gorczyca, Członek Zarządu Stowarzyszenia Niezależnych Członków Rad Nadzorczych. – Ten styl zarzadzania można określić jako „folwarczny”. Brakuje nam np. umiejętności delegowania odpowiedzialności.

W firmach rodzinnych zmienić ten styl zarządzania mogłyby rady nadzorcze lub rady doradcze.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl