Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Druk w biznesie to przeszłość? Epson udowadnia, że jest wręcz odwrotnie.

pobierz video
29.01.2019

W ciągu ostatnich lat narosło wiele mitów, które jednoznacznie przewidują eliminację druku dokumentów w biznesie. Zdaniem wielu ma to być bezpośrednim następstwem powszechnej digitalizacji. Jak się jednak okazuje, sytuacja na rynku

W ciągu ostatnich lat narosło wiele mitów, które jednoznacznie przewidują eliminację druku dokumentów w biznesie. Zdaniem wielu ma to być bezpośrednim następstwem powszechnej digitalizacji. Jak się jednak okazuje, sytuacja na rynku jest inna, czego przykładem i jednym z inspiratorów jest firma Epson.

Dzięki rozwijanym przez lata zaawansowanym rozwiązaniom druku atramentowego jej urządzenia sprzedają się coraz lepiej. To właśnie druk atramentowy będzie w niedalekiej przyszłości wiódł prym w biurach i domach. Takie wnioski przedstawił szef firmy Massimo Pizzocri, który poprowadził warszawską konferencję zorganizowaną przez Epsona.

Negatywny stosunek do druku w biznesie związany jest z drukarkami laserowymi, które dotychczas odgrywały dominującą rolę na rynku. Z czasem ich użytkownicy zaczęli narzekać na wysokie koszty, skomplikowaną obsługę i drogą eksploatację, negatywny wpływ na środowisko czy niedostateczną jakość wydruków. Tymczasem od tych wad wolny jest udoskonalony druk atramentowy. Firma Epson, wprowadzając na rynek urządzenia z głowicą Micro Piezo, zapewnia rozwiązania zapewniające najwyższą jakość i szybkość wydruku oraz bezawaryjność sprzętu, przy zachowaniu porównywalnych do drukarek laserowych kosztów pojedynczego wydruku.

Zostało to docenione przez firmy na całym świecie, o czym świadczyć mogą wyniki sprzedaży. Według IDC tylko w ubiegłym roku „atrament” zanotował wzrost udziału w rynku na poziomie 6% (w tym samym czasie udział drukarek laserowych spadł o 7%). Istotną  przewagą, dzięki której urządzenia atramentowe zdobywają coraz większą popularność, jest także ich minimalny wpływ na środowisko. Drukarki Epson zużywają średnio o 90% mniej energii elektrycznej, w ciągu całego cyklu życia ograniczając jednocześnie emisję odpadów również o 90%.

Co ważne, firma Epson nie tylko specjalizuje się w dostarczaniu najnowocześniejszych urządzeń – w trakcie spotkania dużą uwagę poświęcono także kompleksowym rozwiązaniom wizualizacji, które tworząc spójny ekosystem, znacznie usprawniają realizowanie codziennych zadań. W segmencie projektorów firma od lat pozostaje niekwestionowań liderem — to właśnie jej inżynierowie opracowali technologię wyświetlania 3LCD, zapewniającą niedoścignioną jakość, płynność i ostrość obrazu. Epson w swojej ofercie poza szerokim wachlarzem urządzeń do zastosowań domowych, posiada  dedykowane rozwiązania dla edukacji i biznesu. Projektory dla szkół zapewniają jasny obraz o dużej przekątnej a dodatkowo są w pełni interaktywne, pozwalając np. w czasie rzeczywistym nanosić notatki na wyświetlane materiały.

Warto dodać, że sprzęt Epsona bez problemu współpracuje z urządzeniami mobilnymi (komórki, tablety), co przekłada się na intuicyjną i efektywną naukę . Z kolei w portfolio modeli biznesowych znaleźć można wiele projektorów dostosowanych do różnych zadań – od sprawdzającego się w jasnych pomieszczeniach sprzętu służącego do wyświetlania prezentacji podczas „burz mózgów” w salce spotkań, przez kompaktowe projektory będące doskonałym rozwiązaniem np. dla handlowca, aż po zaawansowane modele instalacyjne wyświetlające obraz i wideo w salach konferencyjnych czy mappingi na eventach.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl