Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Dwa polskie miasta w czołówce międzynarodowego rynku spotkań

pobierz video
19.08.2018

Warszawa jest na 23, a Kraków na 54 miejscu (na 406) w światowym rankingu najatrakcyjniejszych miast do organizacji spotkań. Polski rynek spotkań to przede wszystkim właśnie te dwa miasta, ale również Katowice, Poznań, Wrocław i Łó

Warszawa jest na 23, a Kraków na 54 miejscu (na 406) w światowym rankingu najatrakcyjniejszych miast do organizacji spotkań. Polski rynek spotkań to przede wszystkim właśnie te dwa miasta, ale również Katowice, Poznań, Wrocław i Łódź. Kraków w porównaniu do tych miast jest wyjątkowy, bo nie podlega wyraźnej sezonowości.

Według Międzynarodowego Stowarzyszenia Konferencji i Kongresów, polski rynek spotkań rozwija się dynamicznie: w 2017 r. wzrósł o 11 proc. w porównaniu do roku wcześniejszego.

- Statystyczny event w Polsce trwa półtora dnia, zapraszanych jest 100 osób, organizowany jest przez korporację z województwa mazowieckiego - mówi w rozmowie z MarketNews24 Katarzyna Niezgoda, Director of Business Development, Vienna House Poland.

Polski Rynek spotkań jest dwusezonowy. Wydarzenia w większości odbywają się w okresach marzec-czerwiec i wrzesień-listopad, jednak nie dotyczy to Krakowa, w którym nie ma sezonowości. Kraków to również “miasto kongresów”, których większość odbywa się właśnie w tym mieście. 

- Dynamika rozwoju polskiego rynku spotkań ma swoje jasne i ciemne strony - komentuje dyrektor Katarzyna Niezgoda. – Z punktu widzenia hotelarza to, że rynek rośnie i coraz szybciej się nasyca, oznacza również coraz większą konkurencję i coraz większe oczekiwania organizatorów eventów.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl