Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Dyskonty eliminują z rynku sklepy markowe

pobierz video
25.07.2023

Polacy biednieją ze względu na inflację. Sklepy markowe są wypierane przez formaty dyskontowe. Reakcja konsumentów jest taka, że wolimy kupić więcej, ale taniej.

Sprzedaż dyskontów w 2022 r. w porównaniu do 2019 r. była aż o 45% wyższa.

Rósł też rynek ecommerce, rocznie o ok. 20%. Jednak w ostatnim czasie mamy do czynienia z załamaniem trendu wzrostowego w tym kanale sprzedaży. W ciągu ostatniego roku sprzedaż spadła o 5%.

- Spada ilość tradycyjnych sklepów modowych, które były lokomotywami galerii handlowych, zastępują je sklepy dyskontowe typu Pepco, Dealz, Action czy KiK - mówi w rozmowie z MarketNews24 Grzegorz Mroczek, wiceprezes Cream Property Advisors. - To samo zjawisko dotyczy retail parków. Parki handlowe standardowo są już zdominowane przez dyskonty.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl