Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Facebook testuje reklamy z opcją przymierzania produktów

pobierz video
29.08.2018

Reklamy dynamiczne, kolekcje, czy zakupy na Instagramie – to tylko niektóre z udogodnień Facebooka wprowadzonych w ostatnich latach z myślą o reklamodawcach z branży e-commerce. Kolejnym krokiem ma być wprowadzenie opcji przymierzania prod

Reklamy dynamiczne, kolekcje, czy zakupy na Instagramie – to tylko niektóre z udogodnień Facebooka wprowadzonych w ostatnich latach z myślą o reklamodawcach z branży e-commerce. Kolejnym krokiem ma być wprowadzenie opcji przymierzania produktów na poziomie reklam, dzięki wykorzystaniu rzeczywistości rozszerzonej (AR).

- Lubimy zakupy internetowe i doskonale zdają sobie z tego sprawę najwięksi wydawcy reklamowi, tacy jak Google czy Facebook - mówi w rozmowie z MarketNews24 Krzysztof Maruda z MrTarget.


Z drugiej strony niektóre produkty przed zakupem najlepiej jest po prostu przymierzyć. Mówimy nawet o tzw. zjawisku showroomingu, w którym użytkownicy przychodzą do sklepu stacjonarnego tylko po to, żeby obejrzeć produkt, a następnie kupują go w internecie, wybierając najlepszą ofertę.

Wszystko to postanowił wykorzystać Facebook, dokładając do tego jeszcze inny trend, mianowicie rozwój rzeczywistości rozszerzonej. W taki sposób powstały reklamy z opcją przymierzania produktów na Facebooku.

Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda jak standardowa reklama Facebookowa. Cała magia zaczyna się w momencie stuknięcia w ekran smartfona, co uruchamia kamerę i pozwala na naniesienie reklamowanego produktu np. na naszą twarz. W ten sposób możemy sprawdzić np. czy będzie nam do twarzy z danym modelem okularów czy kolorem szminki.

- Co ważne, nie trzeba do tego pobierać żadnych dodatkowych aplikacji. Wszystko odbywa się już na poziomie samego Facebooka - mówi K. Maruda.

Po przymierzeniu produktu możemy przenieść się do sklepu reklamodawcy i dokonać zakupu.

Rozwiązanie jak na razie zostało przetestowane z markami takimi jak Michael Kors i Sephora. Już w najbliższym czasie planowane są kolejne testy na coraz to szerszym gronie reklamodawców. Nam pozostaje natomiast czekać aż dotrze ono również do Polski.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl