Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Firma nie jest po to, aby szukać winnych i ich karać

pobierz video
04.12.2019

Dopóki konkurowaliśmy ilością i ceną to folwarki biznesowe funkcjonowały skutecznie. Jeżeli mamy konkurować poprzez nowe technologie oraz lojalność klientów i dostawców, to menedżerowie muszą zmienić swoje podejście do pracowników.

- Przeżywamy w Polsce paradoksy intrygujące mnie jako psychologa społecznego i biznesu: zbudowaliśmy „zieloną wyspę”, przetrwaliśmy kryzys i jednocześnie zachowywaliśmy do niedawna w naszych firmach feudalne relacje - mówi w rozmowie z MarketNews24 dr Jacek Santorski,  dyrektor programowy Akademii Psychologii Przywództwa. – Nasi przedsiębiorcy byli bardzo pracowici, mieli wizję, ale jednocześnie wyciskali z ludzi to, co ma być uzyskane, zamiast pozyskać opinie pracowników i zachęcić ich do udziału we współzarządzaniu.

Pokolenie 30-latków ma już zupełnie inne oczekiwania. Przy rekordowo niskim bezrobociu bardzo zmienił się rynek pracy.

- Obecnie coraz więcej firm konsultuje swoje projekty z pracownikami, powstaje atmosfera prawdy, dotycząca także wyjaśniania przyczyn porażek, ale już nie po to, aby szukać winnych i ich ukarać - wyjaśniał J.Santorski podczas konferencji „Dobra Luksusowe – mieć czy być”, zorganizowanej w budynku Złota 44 w Warszawie.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl