Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Firmy nieświadomie psują sobie reputację w internecie

pobierz video
23.08.2018

- Wielu przedsiębiorców robi sobie krzywdę, bo nie ma świadomości, że nie ma neutralnych działań w internecie – mówi Tomasz Kuzak, twórca startupu INFORMATION DESIRED, który zajmuje się pozyskiwaniem klientów pr

- Wielu przedsiębiorców robi sobie krzywdę, bo nie ma świadomości, że nie ma neutralnych działań w internecie – mówi Tomasz Kuzak, twórca startupu INFORMATION DESIRED, który zajmuje się pozyskiwaniem klientów przez internet.

- Weźmy jako przykład e-mail marketing, czyli w zasadzie spam – wysyłanie informacji, o które odbiorcy nie prosili. Przedsiębiorca myśli sobie: wyślę 10 mln e-maili, może ktoś zadzwoni, może coś sprzedam, w najgorszym wypadku stracę wartość wynagrodzenia dla firmy, która to dla zrobiła. Tymczasem każdy taki spam to jest zabranie cząstki czyjegoś czasu. Jakiejś części ludzi zapada to w pamięć, a firma ma zbudowany wizerunek desperata, który usilnie stara się wepchnąć swoje usługi, co w konsekwencji jest niezbyt korzystne dla przedsiębiorcy – tłumaczy Tomasz Kuzak.

Innym przykładem są działania zmierzające do wygenerowania bardzo dużego ruchu na stronie, czyli np. tzw. działania SEO, których podstawą jest skierowanie ruchu na stronę www bez podłoża informacyjnego. - Nieważne jest, kto, z czym i po co przychodzi, ważne, żeby wszedł na stronę i zadzwonił. Ale przecież nawet, jeśli na stronę www przedsiębiorcy wejdzie milion osób i część z nich złoży zapytania ofertowe, to najczęściej firma tylko zmarnuje czas na odpowiedź, bo mało który klient ostatecznie zdecyduje się na usługę – podkreśla Kuzak. - To dlatego, że klienci wcale nie powinni trafić do tego przedsiębiorcy, bo nie potrzebują jego usług, nastąpiło jedynie sztuczne przekierowanie go dla podbicia statystyk odwiedzin strony www, ale żadna ze stron nie ma z tego korzyści – dodaje Tomasz Kuzak.

 

Co więc należy zrobić, żeby rzeczywiście pozyskiwać klientów przez internet? – Przedsiębiorca powinien dostarczyć precyzyjne informacje o tym, co robi, w jaki sposób pracuje, jaki kształt mają realizowane przez niego usługi, po to, żeby klienci, którzy szukają określonych usług przez internet, jeszcze zanim zadzwonią do przedsiębiorcy, mieli niemal 100 proc. pewność, że chcą coś kupić właśnie od tej firmy – wyjaśnia Kuzak.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl