Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Firmy zmienią sposób zarządzania oprogramowaniem, ze względu na rosnące koszty i kary

pobierz video
18.07.2018

46 proc. firm w Polsce, ankietowanych przez Deloitte, przyznaje, że tylko niektóre procesy zarządzania oprogramowaniem zostały u nich zdefiniowane, a w 23 proc. opisane i zatwierdzone

46 proc. firm w Polsce, ankietowanych przez Deloitte, przyznaje, że tylko niektóre procesy zarządzania oprogramowaniem zostały u nich zdefiniowane, a w 23 proc. opisane i zatwierdzone.

- Przewidujemy, że za maksimum trzy lata, większość firm na rynku polskim będzie posiadała wdrożone narzędzie do zarządzania oprogramowaniem - mówi w rozmowie z MarketNews24 Maciej Kożuszek, starszy konsultant w zespole zarządzania oprogramowaniem w Deloitte.

Jeszcze 10 lat temu 2-3 producentów wprowadziło na rynki audyty zgodności licencyjnej. Obecnie jest ich co najmniej 10.

- Obsługa takiego audytu, bez użycia odpowiedniego typu narzędzia, potrafi pochłonąć nawet 120 dni roboczych w roku - ocenia M.Kożuszek.

Obecnie na rynku zachodnim obserwujemy również trend outsorcowania usług zarządzania licencjami oprogramowania. Deloitte przewiduje, że trend ten pojawi się na polskim rynku, ponieważ utrzymywanie wszelkich kompetencji w tym obszarze, wewnątrz firm, będzie zbyt dużym i kosztownym wyzwaniem.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl