Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Hybrydowa sprzedaż aut dominuje, ponieważ nie kończy się w internecie

pobierz video
18.04.2023

Niemal 100% zamierzających kupić używany samochód zaczyna poszukiwania od internetu. Transakcję można sfinalizować także w internecie, dominuje jednak hybrydowy model sprzedaży. Tym bardziej, że pole do negocjacji cenowych jest bardzo dogodne.

Poszukiwania coraz częściej zaczynamy od zapoznania się z opiniami użytkowników wybranych marek i modeli samochodów. To bardzo dobry sposób, aby poznać m.in. koszty eksploatacji.

Trend robienia zakupów wszystkiego poprzez internet zmienił handel samochodami używanymi, a dzięki temu możemy dowiedzieć się i sprawdzić bardzo wiele nie ruszając się z własnego domu.

Dealerzy muszą poprzez interent umożliwić klientom jak najlepsze poznanie konkretnego samochodu.

- Rynek samochodów używanych jest coraz bardziej zdominowany przez hybrydowy model sprzedaży -  mówi w rozmowie z MarketNews24 Paweł Molasy, Business Country Manager PL w AUTOCENTRUM AAA AUTO sp. z.o.o. – W takim modelu handlu finał transakcji ma nadal miejsce na placu u dealera, ponieważ tam klient może wykonać jazdę próbną i negocjować ostateczną cenę.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl