Hybrydowa sprzedaż aut dominuje, ponieważ nie kończy się w internecie
Niemal 100% zamierzających kupić używany samochód zaczyna poszukiwania od internetu. Transakcję można sfinalizować także w internecie, dominuje jednak hybrydowy model sprzedaży. Tym bardziej, że pole do negocjacji cenowych jest bardzo dogodne.
Poszukiwania coraz częściej zaczynamy od zapoznania się z opiniami użytkowników wybranych marek i modeli samochodów. To bardzo dobry sposób, aby poznać m.in. koszty eksploatacji.
Trend robienia zakupów wszystkiego poprzez internet zmienił handel samochodami używanymi, a dzięki temu możemy dowiedzieć się i sprawdzić bardzo wiele nie ruszając się z własnego domu.
Dealerzy muszą poprzez interent umożliwić klientom jak najlepsze poznanie konkretnego samochodu.
- Rynek samochodów używanych jest coraz bardziej zdominowany przez hybrydowy model sprzedaży - mówi w rozmowie z MarketNews24 Paweł Molasy, Business Country Manager PL w AUTOCENTRUM AAA AUTO sp. z.o.o. – W takim modelu handlu finał transakcji ma nadal miejsce na placu u dealera, ponieważ tam klient może wykonać jazdę próbną i negocjować ostateczną cenę.