Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Inwestowanie w sztuczną inteligencję to priorytet: zarządy dowiedzą się jak wiele ich decyzji jest błędem

pobierz video
21.10.2019

53 proc. prezesów zarządów spółek uważa inwestowanie w sztuczną inteligencję za swój priorytet. Jednak sztuczna inteligencja udowodni zarządom jak wiele ich decyzji jest nieefektywnych.

- To dane z raportu PwC, a jak wynika z naszych doświadczeń są to decyzje, które okazują się konsekwencją trendu, a przecież kluczowe jest to, które obszary w działalności firmy miałaby zmienić sztuczna inteligencja dając o wiele lepsze rezultaty biznesowe – mówi w rozmowie z MarketNews24 Jarosław Góra, prezes zarządu Deep.BI.

Jak trudne są to decyzje dla zarządów można przekonać się przy inwestowaniu w email marketing. Co sztuczna inteligencja powinna optymalizować?  Oczywiście nie otwarcie maila przez adresata, ale jego decyzje zakupowe.  Jednak to jest kwestia czego chcą klienci, czyli jak najlepiej zrozumieć ich oczekiwania.

Są agencje marketingowe, które mają dane 20 mln użytkowników, codziennie realizują 40-50 kampanii, dla skutecznego działania jest im potrzebna wiedza o całym jego profilu zachowań użytkownika.

Nawet z tak licznej bazy można znaleźć tylko 50 tys. użytkowników, których reakcja jest pożądana dla skutecznej kampanii marketingowej.

- Jeżeli użytkownik dostaje 15-20 maili dziennie z różnymi kampaniami marketingowymi, to prawdopodobieństwo, że otworzy on więcej niż jeden czy dwa maile jest znikome – przestrzega ekspert.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl