Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Jak centra handlowe mogą ściągnąć do siebie klienta z internetu

pobierz video
17.02.2019

W ciągu dwóch lat w Polsce powstanie 500 tys. m kw. powierzchni handlowych. Walka o klienta pomiędzy centrami handlowymi będzie się nasilać. Gdy klient odpływa do internetu, centra będą rywalizować o to, kto skłoni klientów do powrotu do

W ciągu dwóch lat w Polsce powstanie 500 tys. m kw. powierzchni handlowych. Walka o klienta pomiędzy centrami handlowymi będzie się nasilać. Gdy klient odpływa do internetu, centra będą rywalizować o to, kto skłoni klientów do powrotu do sklepu w centrum handlowym.

- Sprzyjać temu powinno wykorzystanie działań online, takich jak na przykład geotraping - mówi w rozmowie z MarketNews24 Maciej Wysocki z Mr Target. Geotrapping umożliwia analizę ruchu użytkowników, gdzie i kiedy przebywali w określonym miejscu. Do tak stworzonej bazy danych jesteśmy w stanie dotrzeć za pomocą komunikacji mobile. Nawet jeśli będą już w całkiem innym miejscu.

- Komunikacja online, gdy znane są tendencje zakupowe odbiorcy, pozwala lepiej zaofertować produkty, które są w centrach handlowych - ocenia M.Wysocki.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl