Jak centra handlowe mogą ściągnąć do siebie klienta z internetu
W ciągu dwóch lat w Polsce powstanie 500 tys. m kw. powierzchni handlowych. Walka o klienta pomiędzy centrami handlowymi będzie się nasilać. Gdy klient odpływa do internetu, centra będą rywalizować o to, kto skłoni klientów do powrotu do
W ciągu dwóch lat w Polsce powstanie 500 tys. m kw. powierzchni handlowych. Walka o klienta pomiędzy centrami handlowymi będzie się nasilać. Gdy klient odpływa do internetu, centra będą rywalizować o to, kto skłoni klientów do powrotu do sklepu w centrum handlowym.
- Sprzyjać temu powinno wykorzystanie działań online, takich jak na przykład geotraping - mówi w rozmowie z MarketNews24 Maciej Wysocki z Mr Target. Geotrapping umożliwia analizę ruchu użytkowników, gdzie i kiedy przebywali w określonym miejscu. Do tak stworzonej bazy danych jesteśmy w stanie dotrzeć za pomocą komunikacji mobile. Nawet jeśli będą już w całkiem innym miejscu.
- Komunikacja online, gdy znane są tendencje zakupowe odbiorcy, pozwala lepiej zaofertować produkty, które są w centrach handlowych - ocenia M.Wysocki.