Jak dużo pieniędzy trafi do piłkarskiej ekstraklasy
Najważniejszy sponsor piłkarskiej ekstraklasy, właściciel marki LOTTO przygotowuje nową strategię na kolejnych kilka lat. Czy do klubów trafią jeszcze większe pieniądze, choć już rok 2015 był rekordowy?
<
Najważniejszy sponsor piłkarskiej ekstraklasy, właściciel marki LOTTO przygotowuje nową strategię na kolejnych kilka lat. Czy do klubów trafią jeszcze większe pieniądze, choć już rok 2015 był wyjątkowy?
Totalizator Sportowy sp. z o.o. - jako właściciel marki LOTTO - z Ekstraklasą SA związany jest umową roczną z opcją jej przedłużenia. Umowa kończy się wraz z zakończeniem rozgrywek 2016/2017, czyli po wiosennym sezonie.
Rozpoczynający się sezon zapowiada się bardzo udanie, zwłaszcza po sukcesie na Euro 2016. Przychody klubów rosną, transfery są rekordowe, a Legia Warszawa ma wyjątkowo duże szanse na Ligę Mistrzów.
- Przedłużymy umowę, jeżeli jej efekty biznesowe dla naszej firmy będą korzystne, a to się okaże po zakończeniu sezonu - mówi w rozmowie z MarketNews24 Anna Niedziela-Strobel, dyrektor Departamentu Promocji i Marketingu Totalizator Sportowy sp. z o.o.