Jak hotele chcą się wyróżniać na mapie Polski
21.03.2019
Na mapie Polski pojawia się coraz więcej hoteli. W samej Warszawie w 2019 r. przybędzie 2 000 pokoi, konkurencja jest coraz większa. Sieci hotelarskie szukają sposób na wyróżnienie się, stawiając na odmienne strategie zdobywania rynku.
- Nasza strategia opiera się na czterech wartościach, takich jak odkrywczość, prostota, radość i wyrafinowanie - mówi w rozmowie z MarketNews24 Anna Olszyńska, dyrektor regionalna Vienna House w Polsce. - W naszym najnowszym hotelu, Vienna House Mokotow Warsaw, ta odkrywczość jest obecna w postaci nowych technologii. Prostotę widać w wystroju wnętrz, w materiałach, które zostały tu użyte. Wyrafinowanie to oferta restauracji Greenhouse. Radość to nasi pracownicy, którzy są jak rodzina i gospodarze, którzy witają swoich gości w domu.Dzisiejsze hotelarstwo stawia na nowoczesne technologię i digitalizację. Jednakże jak przekonuje Anna Olszyńska, “nigdy technologie nie zastąpią drugiego człowieka. Hotelarstwo oparte jest na relacjach międzyludzkich, człowiek służy drugiemu człowiekowi”.
W portfolio największej austriackiej grupy hotelowej są obiekty dwóch linii: Vienna House oraz Vienna House Easy. Hotele miejskie Vienna House prowadzone są w ekskluzywnym standardzie i łączą w sobie ponadczasowy wystrój z elegancją. Koncepcja obiektów Vienna House Easy stawia na swobodny wystrój, niezobowiązującą atmosferę i naturalność. W 2018 r. sieć przedstawiła nową linię: Vienna House R.evo, która jest rewolucją hotelową dla miejskiego stylu życia: po raz pierwszy połączono funkcjonalność hotelu, elastyczność apartamentów i indywidualność prywatnego mieszkania. Obecnie firma posiada 40 hoteli w Europie, a w 2021 r. otworzony zostanie pierwszy obiekt sieci w Azji.