Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Jak hotele chcą się wyróżniać na mapie Polski

pobierz video
21.03.2019

Na mapie Polski pojawia się coraz więcej hoteli. W samej Warszawie w 2019 r. przybędzie 2 000 pokoi, konkurencja jest coraz większa. Sieci hotelarskie szukają sposób na wyróżnienie się, stawiając na odmienne strategie zdobywania rynku.

- Nasza strategia opiera się na czterech wartościach, takich jak odkrywczość, prostota, radość i wyrafinowanie - mówi w rozmowie z MarketNews24 Anna Olszyńska, dyrektor regionalna Vienna House w Polsce. - W naszym najnowszym hotelu, Vienna House Mokotow Warsaw, ta odkrywczość jest obecna w postaci nowych technologii. Prostotę widać w wystroju wnętrz, w materiałach, które zostały tu użyte. Wyrafinowanie to oferta restauracji Greenhouse. Radość to nasi pracownicy, którzy są jak rodzina i gospodarze, którzy witają swoich gości w domu.
Dzisiejsze hotelarstwo stawia na nowoczesne technologię i digitalizację. Jednakże jak przekonuje Anna Olszyńska, “nigdy technologie nie zastąpią drugiego człowieka. Hotelarstwo oparte jest na relacjach międzyludzkich, człowiek służy drugiemu człowiekowi”.
W portfolio największej austriackiej grupy hotelowej są obiekty dwóch linii: Vienna House oraz Vienna House Easy. Hotele miejskie Vienna House prowadzone są w ekskluzywnym standardzie i łączą w sobie ponadczasowy wystrój z elegancją. Koncepcja obiektów Vienna House Easy stawia na swobodny wystrój, niezobowiązującą atmosferę i naturalność. W 2018 r. sieć przedstawiła nową linię: Vienna House R.evo, która jest rewolucją hotelową dla miejskiego stylu życia: po raz pierwszy połączono funkcjonalność hotelu, elastyczność apartamentów i indywidualność prywatnego mieszkania. Obecnie firma posiada 40 hoteli w Europie, a w 2021 r. otworzony zostanie pierwszy obiekt sieci w Azji.
Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl