Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Jak poradziliśmy sobie z RODO

pobierz video
12.08.2018

Światowy oraz krajowy rynek są chłonne na rozwiązania typu Marketing Automation, a znaczenie i udział tych rozwiązań stale się zwiększa. Rozwiązania te korzystają z coraz to nowszych kanałów komunikacyjnych prześcigając się w oferowanych możliwo

Światowy oraz krajowy rynek są chłonne na rozwiązania typu Marketing Automation, a znaczenie i udział tych rozwiązań stale się zwiększa. Rozwiązania te korzystają z coraz to nowszych kanałów komunikacyjnych prześcigając się w oferowanych możliwościach. Rewolucję w tej dziedzinie, mającej dużo wspólnego z przetwarzaniem danych osobowych, wprowadziło w RODO.

Wprowadzoną funkcjonalnością, czyniącą system zgodny w Rozporządzeniem, jest zapewnienie realizacji prawa do bycia zapomnianym, czyli możliwości usunięcia wszystkich powiązanych ze sobą danych użytkownika. Usunięcie profilu wiąże się z zaprzestaniem działań kampanii dla danego użytkownika i skasowaniem wszystkich zgromadzonych danych. Również w obrębie przeglądarki jak i samej polityki haseł należy pamiętać o stosownych poziomach bezpieczeństwa.

- Sama polityka haseł to dobra praktyka, która niewątpliwie w kontekście RODO powinna być przestrzegana - mówi w rozmowie z MarketNews24 Michał Kucia, product manager SAREhub. - Jeśli natomiast chodzi o rozwiązanie Marketing Automation, bazujące na kodach śledzących, wdrażanych na stronę klienta, to powinno dawać użytkownikowi możliwość zaznaczenia opcji braku śledzenia jego akcji na danej stronie w przeglądarce.

Taki wybór skutkuje brakiem odłożenia się w systemie jakichkolwiek informacji. Funkcjonalność ta którą wdrożyliśmy, daje więc użytkownikowi konkretny wybór i sprawia to, że posiada on pełny wpływ na zabrane o nim dane.

SAREhub - rozwiązanie giełdowej spółki SARE SA typu Marketing Automation - zostało w pełni dostosowane do tych wymagań. W tym celu zawarliśmy w systemie rejestr czynności, zawierający wszystkie zdarzenia dotyczące przetwarzania danych osobowych. Przez zdarzenie rozumiemy tutaj element konkretnego scenariusza np. wejście na stronę, po którego spełnieniu następuje dla użytkownika zdefiniowana wcześniej akcja. Może być nią przykładowo wysyłka wiadomości z porzuconym koszykiem, wysyłka rekomendacji czy powiadomień push (które w ostatnim czasie cieszą się wzrastającą popularnością).

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl