Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Jak skutecznie wprowadzić RODO w firmie

pobierz video
29.04.2018

Kary finansową będą duże, dlatego wśród firm panuje coraz większy niepokój związany z wykorzystaniem baz mailingowych i przetwarzaniem profili behawioralnych. Wiele firm nie jest przygotowanych do RODO, choć nowe prawo będzie obowiązywać

Kary finansową będą duże, dlatego wśród firm panuje coraz większy niepokój związany z wykorzystaniem baz mailingowych i przetwarzaniem profili behawioralnych. Wiele firm nie jest przygotowanych do RODO, choć nowe prawo będzie obowiązywać od 25 maja.

Regulacje wymagają m.in. posiadania odpowiednich zgód i szyfrowania danych przez firmy. Internauta, który tego sobie zażyczy, będzie "zapomniany". Kary finansowe będą wysokie, a więc narasta niepokój wśród firm, które jeszcze nie są przygotowane do RODO.

- Nasza fundacja wysyła bezpłatne materiały informacyjne, a dużym klientom gwarantujemy obsługę prawną, wspieramy ich w zakresie audytu - mówi w rozmowie z MarketNews24 Dariusz Piekarski, prezes Grupy SARE SA. - Rynek dopiero się budzi, na ostatnią chwilę, taka jest specyfika polskiego rynku.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl