Jak skutecznie wprowadzić RODO w firmie
Kary finansową będą duże, dlatego wśród firm panuje coraz większy niepokój związany z wykorzystaniem baz mailingowych i przetwarzaniem profili behawioralnych. Wiele firm nie jest przygotowanych do RODO, choć nowe prawo będzie obowiązywać
Kary finansową będą duże, dlatego wśród firm panuje coraz większy niepokój związany z wykorzystaniem baz mailingowych i przetwarzaniem profili behawioralnych. Wiele firm nie jest przygotowanych do RODO, choć nowe prawo będzie obowiązywać od 25 maja.
Regulacje wymagają m.in. posiadania odpowiednich zgód i szyfrowania danych przez firmy. Internauta, który tego sobie zażyczy, będzie "zapomniany". Kary finansowe będą wysokie, a więc narasta niepokój wśród firm, które jeszcze nie są przygotowane do RODO.
- Nasza fundacja wysyła bezpłatne materiały informacyjne, a dużym klientom gwarantujemy obsługę prawną, wspieramy ich w zakresie audytu - mówi w rozmowie z MarketNews24 Dariusz Piekarski, prezes Grupy SARE SA. - Rynek dopiero się budzi, na ostatnią chwilę, taka jest specyfika polskiego rynku.