Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Jak sztuczna inteligencja zmienia sprzedaż

pobierz video
31.10.2024

Fundamentem automatyzacji sprzedaży jest system CRM. Wartość rynku CRM wyceniana jest na 250 mld USD do 2032 r.

Czy sztuczna inteligencja tak dalece zmieni sprzedaż, że skład kadrowy działów tym się zajmujących zostanie zredukowany o połowę? A może podwoi wydajność działu sprzedaży, tak dalece poprawiając jego efektywność, że redukcje etatów jednak nie będą dominującym tematem obaw?

Możemy automatyzować wysyłanie ofert i zbieranie informacji o klientach, a także poszukiwanie potencjalnych klientów. Przy tworzeniu pełnych strategii sprzedażowych wykorzystanie sztucznej inteligencji także może okazać się bardzo efektywne.

- Wyobraźmy sobie, że jesteśmy na targach i dostajemy wizytówkę. Wizytówce robimy zdjęcie, które wysyłamy do naszego systemu, w którym dzieje się cały proces automatyzacji, polegający na wysłaniu zaproszenia, wysłaniu newslettera i informacji o naszej firmie - mówi w rozmowie z MarketNews24 Damian Góral  CEO Sales Agency sp. z o.o. – My natomiast cały czas jesteśmy na targach i zbieramy kolejne wizytówki, czyli nasz sprzedawca będzie robił dokładnie to – do czego został stworzony, czyli sprzedawał.

Fundamentem automatyzacji sprzedaży jest dzisiaj system, który do tego został stworzony, a więc CRM (system zarządzania relacjami z klientami).

- Do 2032 roku wartość rynku systemu CRM wyceniana jest na ponad 250 mld USD - wyjaśnia Damian Góral, który założył start up Sales Agency zajmujący się automatyzacją procesów biznesowych i outsourcingiem sprzedaży. – Dzieje się tak ponieważ jest to system, do którego będziemy mogli dokładać kolejne „klocki” automatyzacji do naszej bazy.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl