Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Jak zaoszczędzić na kosztach prowadząc dobrą kuchnię

pobierz video
03.08.2018

Francusko-Polska Izba Gospodarcza opublikowała trzecią edycję Barometru CSR. W tegorocznej edycji wprowadzono program Zero Waste, który ma na celu zmniejszenie zużycia papieru, wody, energii, recyklingu, zagospodarowania odpadów, optymali

Francusko-Polska Izba Gospodarcza opublikowała trzecią edycję Barometru CSR. W tegorocznej edycji wprowadzono program Zero Waste, który ma na celu zmniejszenie zużycia papieru, wody, energii, recyklingu, zagospodarowania odpadów, optymalizacji łańcucha dostaw. Warszawski hotel był zaskoczony, gdy odpady żywności zmniejszył o 11 ton.

W ciągu dwóch lat warszawski Novotel chciał zredukować powstawanie odpadów o 30 proc. Zmniejszyło się o 55 proc., czyli o 11 ton rocznie. Wykorzystano specjalny system mierzenia rodzaju odpadów żywnościowych i gdzie one powstają.

- 55 proc. odpadów pochodziło z talerzy gości, a były to przede wszystkim warzywa, zmieszane sałatki i owoce - mówi w rozmowie z MarketNews24 Jakub Emanuel Marzec, szef kuchni Novotel Warszawa Centrum. -  Zamiast mieszać warzywa na podawanych talerzach, zwiększyliśmy wybór w bufecie sałatkowym, a zmiany te nie oznaczają, że goście hotelowi zaczęli mniej jeść.

Jak wynika z Barometru CSR konsumenci oczekują od firm, że będą społecznie odpowiedzialne: 69% uważa, że firmy powinny walczyć z niesprawiedliwością społeczną. 68% badanych konsumentów oczekuje od marek, które kupują, aby odgrywały większą rolą w rozwiązywaniu problemów społecznych, a 65% zaangażowania w rozwój lokalnych społeczności.



Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl