Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Jakie trendy zdominują rozwój reklamy wideo w internecie?

pobierz video
17.09.2019

W nadchodzącym roku 84% marketerów deklaruje, że zwiększy inwestycje na reklamę wideo w internecie. To wynika z najnowszej, szóstej już edycji badania branży marketingowej Getting Media Right: Marketing in Motion firmy Kantar.

- Marketerzy już dziś powinni pomyśleć jakiego rodzaju kontentu wideo oczekują ich klienci i dostarczyć im to w jak najbardziej atrakcyjny i angażujący sposób. Istotna będzie możliwość personalizacji przekazu wideo pod konkretnego użytkownika i wysyłanie go poprzez email czy social media – mówi w rozmowie z MarketNews24 Piotr Chrzanowski, prezes VideoTarget.pl sp. z o.o. - Kontent wideo należy włączyć do stałej komunikacji marketingowej np. w postaci cyklicznych webinarów, transmisji live, podcastów generujących wysoki poziom zaangażowania klienta.

Dalszy rozwój reklamy wideo będzie oparty o nowe możliwości technologiczne, czyli łączenie formatów wideo, głównie wideo 360 z możliwościami, które już dziś daje nam rzeczywistość wirtualna oraz rozszerzona. Takie połączenie sprawia, że zyskujemy praktycznie nieograniczony potencjał rozwiązań reklamowych, za pomocą których możemy kształtować emocje i decyzje konsumenta, również te zakupowe, tak istotne z punktu widzenia skutecznego wykorzystania formatów reklamy wideo w e-commerce.

- Jednocześnie, należy również zwrócić uwagę na trend skracania długości trwania spotów reklamy wideo online. Widać, że następuje odejście od 15’ czy 30’ spotów, na rzecz krótszych, kilku sekundowych – ocenia P.Chrzanowski.

Ma to obecnie miejsce głównie w serwisach społecznościowych np. Facebook czy YouTube, ale zdecydowanie rozprzestrzeni się na serwisy www, szczególnie te które opierają się o kilkuminutowe redakcyjne treści wideo.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl