Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Jakie zmiany wymuszają polscy internauci na rynku dostaw i magazynów

pobierz video
06.06.2018

Z najnowszych badań wynika, że 39 proc. internautów rezygnuje z zakupów on-line, gdy termin dostawy przekracza 7 dni, a aż 25 proc. nie kupuje, jeżeli termin jest niesprecyzowany. Dlatego zmienia się cały system dostaw, magazyny są coraz

Z najnowszych badań wynika, że 39 proc. internautów rezygnuje z zakupów on-line, gdy termin dostawy przekracza 7 dni, a aż 25 proc. nie kupuje, jeżeli termin jest niesprecyzowany. Dlatego zmienia się cały system dostaw, magazyny są coraz mniejsze i zbliżają się coraz bardziej do polskich miast.

- Największe magazyny w Polsce mają powierzchnię 20 boisk piłkarskich, ale rynek magazynowy będzie się bardzo zmieniać - mówi w rozmowie z MarketNews24 Bartosz Mierzwiak, managing director Central&Eastern Europe LOGICOR. - Aby skrócić termin dostawy powstaje coraz więcej magazynów "ostatniej mili".

W ciągu ostatnich kilku lat oczekiwania klientów uległy modyfikacji z kilku dni do następnego dnia. Aby sprostać tym wymaganiom firmy inwestują w systemy wspierające sprawne przetwarzanie zamówień, a magazyny są mniejsze i zbliżają się coraz bardziej do miast.

Wzrasta presja na dostawy w trybie natychmiastowym. - To oznacza, że coraz więcej magazynów będzie zlokalizowanych już nie na obrzeżach miast, ale w samych miastach - komentuje Bartosz Mierzwiak.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl