Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Nawet w zderzeniu z hejtem internetowym firma nie jest bezbronna

pobierz video
16.02.2019

Polskie prawo zabezpiecza interesy firm w zakresie ochrony ich reputacji. Straty, które firma poniesie, gdy jest szkalowana na przykład przez dawnego pracownika, można odzyskać.

Polskie prawo zabezpiecza interesy firm w zakresie ochrony ich reputacji. Straty, które firma poniesie, gdy jest szkalowana na przykład przez dawnego pracownika, można odzyskać.

Przedsiębiorstwo może skorzystać z szeregu narzędzi prawnych, w sytuacji, gdy inny podmiot (osoba prywatna czy też firma) narusza bezprawnie jego reputację.

Jeżeli do naruszenia doszło w internecie, można domagać się usunięcia negatywnych treści na nasz temat. Można domagać się opublikowania przeprosin i sprostowania nieprawdziwych informacji na swój temat.

- Przedsiębiorca może również żądać zapłaty zadośćuczynienia, czyli rekompensaty za negatywne skutki jakich doznał wskutek rozpowszechniania nieprawdziwych informacji - mówi w rozmowie z MarketNews24 Agnieszka Chajewska, starszy prawnik w kancelarii Kochański&Partners. - Może także żądać zapłaty odszkodowania za realnie poniesione straty materialne.

W przypadku rozpowszechniania w mediach i internecie negatywnych informacji na temat przedsiębiorcy warto działać dwutorowo: z jednej strony prawnie, a z drugiej PR-owo.

- Nawet w zderzeniu z hejtem internetowym firma nie jest bezbronna, a więc każdy internauta zanim zamieści swą negatywną czy nieprawdziwą opinię, powinien to dobrze przemyśleć - zapewnia mec. A.Chajewska.

 

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl