Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Nazywanie kogoś szmalcownikiem, albo nazistą jest w biznesie prawnie niedozwolone

pobierz video
26.02.2018

W języku polityków pojawiają się coraz brutalniejsze porównania. Przykładem jest nazwanie kogoś „szmalcownikiem”

W języku polityków pojawiają się coraz brutalniejsze porównania. Przykładem jest nazwanie kogoś „szmalcownikiem”.

- Możemy podać przykład firmy, która inną firmę nazwała szmalcownikiem, bo stosowała nie etyczny proceder w celu wyłudzania odszkodowań - mówi w rozmowie z MarketNews24 Agnieszka Chajewska, starszy prawnik w kancelarii Kochański Zięba i Partnerzy (KZP) .  Sądy w tej sprawie wypowiedziały się jednoznacznie: o ile nie mamy do czynienia z handlem życiem ludzkim, to nie możemy posługiwać się takim sformułowaniem.

Takie słowo ma negatywne odniesienie historyczne i takim powinno pozostać.

- Posługiwanie się takimi słowami, jak „szmalcownik” czy „nazista”, w odniesieniu do dzisiejszych czasów,  umniejszałoby ich znaczenie wobec historycznych odniesień – dodaje Agnieszka Chajewska z KZP.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl