Co pokazuje nowy barometr społecznej odpowiedzialności biznesu
Działania firm w obszarze społecznie odpowiedzialnego biznesu dają realne i mierzalne korzyści, takie jak: wzmacnianie wizerunku, zwiększenie zaufania i lojalności różnych grup interesariuszy (52%), a nawet wzrost wyników finansowych (11%
Działania firm w obszarze społecznie odpowiedzialnego biznesu dają realne i mierzalne korzyści, takie jak: wzmacnianie wizerunku, zwiększenie zaufania i lojalności różnych grup interesariuszy (52%), a nawet wzrost wyników finansowych (11%).
Raport „CSR w praktyce – barometr CCIFP” ukazuje bardzo mocne zaangażowanie przedsiębiorców w działania CSR na rzecz interesariuszy oraz chęć dzielenia się dobrymi praktykami - to sygnał, że firmy potrafią inspirować i dawać impuls do tworzenia nowej jakości odpowiedzialnego biznesu.
To główne wnioski płynący z badania „CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP)”, przeprowadzonego już po raz drugi wśród firm francuskich i polskich należących do Izby.