Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Czym charakteryzuje się marketing w Azji na przykładzie GO JEK

pobierz video
18.07.2017

GO JEK jest jednym z najszybciej rosnących startupów w Azji. Aplikacja, która oprócz transportu skuterami proponuje swoim klientom skorzystanie z kilkunastu różnego rodzaju usług min. dostawy jedz

GO JEK jest jednym z najszybciej rosnących startupów w Azji. Aplikacja, która oprócz transportu skuterami proponuje swoim klientom skorzystanie z kilkunastu różnego rodzaju usług min. dostawy jedzenia, wizyty masażystów, transportu gabarytowego czy wizyty mechanika samochodowego. Blisko 40 mln pobrań stawia GO JEK jako wzór dla innych. O tym jak rozwija się firma i jak wygląda podejście indonezyjskiego startupu do marketingu opowiada Piotr Jakubowski, który w GO JEK za marketing właśnie odpowiada. Więcej w materiale wideo.   

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl