Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Rynek potrzebuje produktów dla zagrożonych wykluczeniem społecznym

pobierz video
14.06.2016

Tylko 14 proc. firm, które brały udział w badaniu Barometru CSR, ma produkty lub usługi dla grup zagrożonych wykluczeniem społecznym. Zbadanie potrzeb takiej grupy to wejście na rynek, gdzie popyt nie jest zaspokojony

Tylko 14 proc. firm, które brały udział w badaniu Barometru CSR, ma produkty lub usługi dla grup zagrożonych wykluczeniem społecznym. Zbadanie potrzeb takiej grupy to wejście na rynek, gdzie popyt nie jest zaspokojony.

W rozmowie z MarketNews24 zwraca na to uwagę Małgorzata Marek, koordynator ds. CR Europie Środkowo- Wschodniej w PwC, oceniając wyniki Barometru CSR, przygotowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl