Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Drakońskie kary za nieuczciwą reklamę suplementów diety

pobierz video
21.09.2017

Kary za nieuczciwą i nierzetelną reklamę suplementów diety mają wynosić 20 mln zł. Takie suplementy produkują zwykle małe firmy, taka kara doprowadzi je do bankructwa

Kary za nieuczciwą i nierzetelną reklamę suplementów diety mają wynosić 20 mln zł. Takie suplementy produkują zwykle małe firmy, taka kara doprowadzi je do bankructwa.

Takie kary zawiera projekt nowelizacji ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W projekcie zaproponowano także wprowadzenie opłat za wprowadzenie do obrotu nowych suplementów diety.

- Kara została ustalona na poziomie 20 mln zł i jest to kwota bez precedensu, nawet jeżeli uwzględni się produkty lecznicze - mówi w rozmowie z MarketNews24 adw. Witold Błaszczyński z kancelarii prawniczej Kochański Zięba i Partnerzy (KZP). -Ta kwota będzie niemożliwa do egzekucji, na co zwracają uwagę prawnicy.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl