Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Kary dla nieuczciwych producentów suplementów diety

pobierz video
05.11.2017

Kary za nieuczciwe reklamy suplementów diety mają być dotkliwe. Trwają prace nad ustawą, która tego dotyczy. Jedna z propozycji jest taka, aby kara wynosiła 100-krotność przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce

Kary za nieuczciwe reklamy suplementów diety mają być dotkliwe. Trwają prace nad ustawą, która tego dotyczy. Jedna z propozycji jest taka, aby kara wynosiła 100-krotność przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce.

- Co czwarta reklama w telewizji dotyczy suplementów diety, a w radiu co druga, ich przekaz jest taki, że suplementy diety mają właściwości lecznicze - mówi w rozmowie z MarketNews24 Marta Miszczuk, radca prawny i rzecznik patentowy z kancelarii Affre&Wspólnicy, specjalizującej się w zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i prawie konsumenckim oraz w prawie własności przemysłowej.

- Taka reklama może wprowadzić konsumentów w błąd, bo suplementy diety należy traktować jako żywność.

Jakie kary i za co miałyby obowiązywać? O tym więcej w materiale wideo.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl