Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Kluby ekstraklasy zmienią miejsca rozgrywania meczów

pobierz video
02.08.2016

Kluby piłkarskiej ekstraklasy grające w małych miastach szybko osiągną barierę wzrostu ze względu na liczbę kibiców. Zainteresowanie ekstraklasą będzie teraz szybko rosło i kluby będą to chciały wykorzystać dla zwiększenia tych dochodów.

Kluby piłkarskiej ekstraklasy grające w małych miastach szybko osiągną barierę wzrostu ze względu na liczbę kibiców. Zainteresowanie ekstraklasą będzie teraz szybko rosło i kluby będą to chciały wykorzystać dla zwiększenia tych dochodów. Taką szansę stwarza przeniesienie miejsca rozgrywania meczów do dużego miasta. Przede wszystkim dotyczy to klubu Termalica Bruk-Bet Nieciecza, bo Nieciecza to wioska, w której mieszka ok. 700 mieszkańców.

- Termalica udowodniła, że nawet klub z małej miejscowości może grać na najwyższym poziomie piłkarskich rozgrywek, a klub stanie przed problemami związanymi z dalszym rozwojem - mówi w rozmowie z MarketNews24 dyr.Marcin Opiłowski, z międzynarodowej firmy doradczej EY, odpowiedzialny za branżę sportową

Inny, szczególny problem, to sytuacja, gdy w ekstraklasie grają dwa kluby z tego samego miasta. Tak było w Poznaniu, Łodzi czy w Warszawie. Obecnie jest tak w Krakowie, gdzie dwa kluby rywalizują o kontrakty sponsorskie w tych samych firmach. - W tej rywalizacji ostatnio Cracovia okazuje się znacznie sprawniejsza od Wisły - mówi ekspert z EY.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl