Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Starczy pieniędzy nie tylko dla piłkarzy

pobierz video
03.08.2016

Właściciel marki LOTTO, czyli Totalizator Sportowy w latach 2014 i 2015 przekazał do budżetu państwa w postaci dopłat 1,3 mld z przeznaczeniem na sport. Poza tym wspiera różne dziedziny sportu w ramach własnej działalności sponsoringowej. W

Właściciel marki LOTTO, czyli Totalizator Sportowy w latach 2014 i 2015 przekazał do budżetu państwa w postaci dopłat 1,3 mld z przeznaczeniem na sport. Poza tym wspiera różne dziedziny sportu w ramach własnej działalności sponsoringowej. W tym sezonie największym beneficjentem jest piłkarska nożna, czyli spółka Ekstraklasa SA.

Spółka stawia w swych działaniach marketingowych na sporty masowe, ale inne sporty nie są bez szansy na finansowe wsparcie. Ostatnio tak się stało z badmintonem.  -Nie będziemy pozycjonować się tylko na piłce nożnej - mówi w rozmowie z MarketNews24 Anna Niedziela-Strobel, dyrektor Departamentu Promocji i Marketingu Totalizator Sportowy sp. z o.o.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl