Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Kupowanie firm jest zawsze ryzykiem i szansą

pobierz video
24.03.2017

Giełdowa spółka SARE podała swoje wyniki za 2016 r. Przychody ze sprzedaży, wzrosły o 8 proc. Sytuacja finansowa sprzyja realizacji strategii, w którą wpisany jest omnichanel i ryzyko związane z kupowaniem

Giełdowa spółka SARE podała swoje wyniki za 2016 r. Przychody ze sprzedaży, wzrosły o 8 proc. Sytuacja finansowa sprzyja realizacji strategii, w którą wpisany jest omnichanel i ryzyko związane z kupowaniem mniejszych firm.

Wstępne, szacowane skonsolidowane dane finansowe, które zostały opublikowane 7 marca br., zapowiadały nieco lepsze wyniki. Różnica ta jest spowodowana odpisem na poziomie skonsolidowanym, związanym z  toczącym się postępowaniu sądowym pomiędzy Mr Target Sp. z o.o., a C&A Online GmbH. Dokonanie odpisu w raporcie rocznym grupy kapitałowej SARE stanowi wyraz zasady ostrożności i nie stanowi zmiany w zakresie prowadzonych działań w grupie, zmierzających do odzyskania własnych należności.

- Spółka liczy na pozytywne rozstrzygnięcie postępowania sądowego - mówi w rozmowie z MarketNews24 Krzysztof Zawadzki, członek zarządu ds.finansowych SARE S.A. - Natomiast systematycznie rosnące przychody są dowodem na to, że stale zwiększamy skalę naszej działalności. Dlatego 2017 rok rozpoczęliśmy ogłoszeniem strategii korporacyjnej do 2019 roku. Zakładamy, że realne jest, aby w okresie realizacji strategii EBITDA rosła r/r co najmniej o 20% - dodaje Krzysztof Zawadzki, członek zarządu ds.finansowych SARE S.A.

SARE stawia na  badania i rozwój własnej technologii oraz zwiększenie kompetencji w zakresie omnichannel, prowadząc jednocześnie działania w zakresie fuzji i przejęć. Realizacja powyższych celów, doprowadzić ma douzyskania wiodącej pozycji w branży marketingu internetowego w Polsce.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl