Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Łapówki przekazywane poprzez ukrytych kontrahentów

pobierz video
22.04.2016

Co czwarty ankietowany pracownik podjąłby działania nieetyczne, gdyby mogły pomóc firmie w przetrwaniu kryzysu. Działania korupcyjne prowadzone są z wykorzystaniem coraz bardziej skomplikowanych technicznie metod. Sposobem jest też wykorzystywan

Co czwarty ankietowany pracownik podjąłby działania nieetyczne, gdyby mogły pomóc firmie w przetrwaniu kryzysu. Działania korupcyjne prowadzone są z wykorzystaniem coraz bardziej skomplikowanych technicznie metod. Sposobem jest też wykorzystywanie fikcyjnych kontrahentów.

Na rynkach rozwijających się ponad połowa ankietowanych przez EY ocenia korupcję jako istotny problem. W Polsce takiego zdania jest 33 proc. ankietowanych. Niższe dane dla Polski nie oznaczają mniejszej skali tego zjawiska, ale raczej kulturowe przyzwolenie na działania, które są etycznie wątpliwe. Co czwarty respondent EY byłby skłonny do zachowań nieetycznych, jeżeli miałyby pomóc firmie w przetrwaniu kryzysu.

- Dziś już nie wystarczy sprawdzanie nazwisk kontrahentów, łapówki przekazywane są takimi sposobami, które trudniej ścigać i trudniej udowodnić - mówi w rozmowie z MarketNews24 Mariusz Witalis, partner w Dziale Zarządzania Ryzykiem Nadużyć EY.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl