Nową kampania Wedel sięga po młodego klienta
Obecna kampania ma na celu przyciągnięcie klientów młodych i zwrócić ich uwagę na to czym Wedel od zawsze był. To od zawsze była marka dynamiczna i innowacyjna. Komunikacja w ostatnich latach nie zawsze taka była, stąd taka zmiana –
Wedle to jedna z marek, które na polskim rynku ma ogromną tradycję. Od lat firma borykała się z lojalnością części klientów, którzy co prawda znają i cenią markę, to jednak podczas zakupów decyduje się na inny wybór. Problem dotyczy właśnie młodszych klientów, tych między 18 a 35 rokiem życia. – Obecna kampania ma na celu przyciągnięcie klientów młodych i zwrócić ich uwagę na to czym Wedel od zawsze był. To od zawsze była marka dynamiczna i innowacyjna. Komunikacja w ostatnich latach nie zawsze taka była, stąd taka zmiana – mówi w rozmowie z MarketNews24 Maciej Herma, dyrektor sprzedaży i marketingu LOTTE Wedel Sp. z o.o.
Według raportów KPMG wartość polskiego rynku słodyczy wynosiła w 2013 roku ponad 12,7 mld zł. W porównaniu z krajami Europy Zachodniej ma on wciąż potencjał rozwoju. Konsumpcja wyrobów czekoladowo- -cukierniczych w Polsce jest niemal trzykrotnie niższa niż w takich krajach jak Wielka Brytania, Szwajcaria czy Belgia. Pewną rolę odgrywają odmienne gusta Polaków, ale nie bez znaczenia jest poziom zamożności naszego społeczeństwa w porównaniu z krajami tzw. starej UE.