Polak na czele marketingu jednego z najszybciej rosnących startupów Azji
GO-JEK podbija rynek indonezyjski. Jako biznes to jeden z najszybciej rosnących startupów w Azji. Choć na rynku GO-JEK jako aplikacja pojawił się ostatni, to zyskał niezwykle silną pozycję, która pozwala mu kon
GO-JEK podbija rynek indonezyjski. Jako biznes to jeden z najszybciej rosnących startupów w Azji. Choć na rynku GO-JEK jako aplikacja pojawił się ostatni, to zyskał niezwykle silną pozycję, która pozwala mu konkurować np. z Uberem. Co warte uwagi GO-JEK, to nie tylko transport na skuterach, ten biznes to w rzeczywistości platforma umożliwiająca zamówienie konkretnych usług - od sprzątania w domu, mechanika, który naprawi nasze auto, masażystki po zamówienie posiłku. Oprócz tego, że GO-JEK kojarzyć się może głównie z podwózką na skuterze, to jednak już dziś to druga na świecie firma zajmująca się dowozem jedzenia. Rynek indonezyjski to blisko 250 mln konsumentów, co sprawia, że biznes ten działa na naprawdę dużych liczbach. Wystarczy wspomnieć, że aplikację ma więcej osób niż mieszkańców liczy Polska. Na czele marketingu GO-JEK stoi Piotr Jakubowski, który w rozmowie z MarketNews24 opowiada czym jest GO-JEK i jak działa.