Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Polska startupowym garażem Europy

pobierz video
05.10.2017

Zagraniczni inwestorzy przyjechali do Warszawy, żeby przyjrzeć się najciekawszym polskim startupom wyróżnionym przez Prezydenta. - Polskie specjalizacje, czyli branże najbardziej popularne wśród naszych startupów to internet rzeczy

Zagraniczni inwestorzy przyjechali do Warszawy, żeby przyjrzeć się najciekawszym polskim startupom wyróżnionym przez Prezydenta. - Polskie specjalizacje, czyli branże najbardziej popularne wśród naszych startupów to internet rzeczy, big data, analityka, life science – wskazuje Julia Krysztofiak-Szopa, prezes fundacji Startup Poland.

 - Chcemy otworzyć polskie startupy na myślenie globalne – mówi w rozmowie z MarketNews24 Julia Krysztofiak-Szopa, prezes fundacji Startup Poland. – Według raportu Startup Poland polskie startupy tylko w 50 proc. eksportują. To znaczy, że 50 proc. radzi sobie świetnia na rynkach zagranicznych, ale druga połowa nie może przekroczyć mentalnej bariery i nie sięga po zagranicznego klienta, a rynki zagraniczne są dużo większe niż rynek rodzimy – dodaje.

Żeby to zmienić, tegoroczna edycja Startupów w Pałacu odbyła się pod hasłem „global”. To wydarzenie organizowane wspólnie przez Prezydenta oraz fundację Startup Poland. W tym roku zostali na nie zaproszeni również goście z zagranicy, w tym fundusze venture capital, które być może zainteresują się polskimi pomysłami.

- Polskie specjalizacje, czyli branże najbardziej popularne wśród naszych startupów to internet rzeczy, big data, analityka, life science – wskazuje Julia Krysztofiak-Szopa.

 

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl