Polski potentat finansowy chce szybko zwiększać zyski
80 proc. gospodarstw domowych w Polsce ma relacje z firmami należącymi do Grupy PZU SA, a są to także dwa niedawno kupione banki, czyli Alior i Pekao. To aż 22 mln klientów oraz 150 tys. pracowników. PZU chce budować swą siłę poprzez leps
80 proc. gospodarstw domowych w Polsce ma relacje z firmami należącymi do Grupy PZU SA, a są to także dwa niedawno kupione banki, czyli Alior i Pekao. To aż 22 mln klientów oraz 150 tys. pracowników. PZU chce budować swą siłę poprzez lepsze wykorzystanie olbrzymiej bazy danych o swych klientach.
- Relacje z klientem nie powinny się kończyć na wypłacie odszkodowania - mówi Tomasz Kulik, członek zarządu PZU. - Powinniśmy lepiej wykorzystywać naszą olbrzymią bazę danych, aby zwiększyć ilość interakcji z klientem.
Grupa PZU SA w styczniu przyjęła nową strategię, która ma obowiązywać do 2020 roku.
- Zwiększając liczbę interakcji, chcemy w porównaniu do 2016 r. zwiększyć do 2010 r. naszą rentowność o ponad 7 pkt. proc. - dodaje T.Kulik.