Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Polski rynek telefonii komórkowej jest bardzo specyficzny

pobierz video
18.08.2017

Struktura polskiego rynku telekomunikacyjnego jest bardzo specyficzna. Zupełnie inna niż w krajach Europy Zachodniej. Możliwości łączenia usług komórkowych ze stacjonarnymi są bardzo ograniczone

Struktura polskiego rynku telekomunikacyjnego jest bardzo specyficzna. Zupełnie inna niż w krajach Europy Zachodniej. Możliwości łączenia usług komórkowych ze stacjonarnymi są bardzo ograniczone.

Dostęp do stacjonarnego internetu ma w Polsce tylko 30 proc. konsumentów. Zaledwie co piąty konsument może korzystać ze zintegrowanej oferty dotyczącej usług komórkowych i stacjonarnych.

Rynek telekomunikacyjny w Polsce będzie się rozwijał z tego powodu w sposób specyficzny, o czym w rozmowie z MarketNews24 mówi Jacek Niewęgłowski, członek zarządu ds. strategii Play. 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl