Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Poziom wyższych uczelni nie zmienia się pomimo niżu demograficznego

pobierz video
08.04.2016

Od kilku lat obniża się liczba studentów na wyższych uczelniach. Niż demograficzny dotarł na wyższe uczelnie, ale nie wpłynął na podniesienie poziomu kształcenia, to efekt także przestarzałych przepisów

Od kilku lat obniża się liczba studentów na wyższych uczelniach. Niż demograficzny dotarł na wyższe uczelnie, ale nie wpłynął na podniesienie poziomu kształcenia, to efekt także przestarzałych przepisów.

Gdy zwiększała się gwałtownie liczba wyższych uczelni, a zwłaszcza prywatnych, było to związane z wyżem demograficznym. Alternatywą było zwiększenie bezrobocia wśród młodzieży.

Teraz, gdy uczelnie odczuły skutki niżu demograficznego, powinna narastać konkurencja między uczelniami, a jej konsekwencją powinien okazać się wzrost poziomu edukacji.

Czy tak się dzieje? Niestety, ale nie. Mówi w rozmowie MarketNews24 prof. Anna Fornalczyk z Comper Fornalczyk i Partnerzy, b prezes Urzędu Antymonopolowego (dziś UOKiK): - Powinny być mniejsze grupy studenckie, ale nie pozwalają na to stare przepisy ministerialne, grupa seminaryjna nie może liczyć mniej niż 15 osób.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl