Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Rządowe programy w Polsce nie stworzyły innowacyjnej gospodarki

pobierz video
07.04.2016

Od 26 lat rządy tworzą programy gospodarcze, w których innowacyjność jest priorytetem. Bez istotnych efektów. Program gospodarczy wicepremiera M.Morawieckiego też z innowacyjności czyni priorytet. Niepowodzenie programu jest bardzo prawdo

Od 26 lat rządy tworzą programy gospodarcze, w których innowacyjność jest priorytetem. Bez istotnych efektów. Program gospodarczy wicepremiera M.Morawieckiego też z innowacyjności czyni priorytet. Niepowodzenie programu jest bardzo prawdopodobne.

Co powinien zrobić rząd, jeżeli chce wpłynąć na budowanie innowacyjnej gospodarki? - Państwo powinno odgrywać rolę regulacyjną, tworząc regulacje prawne, które zwiększają margines dopuszczalnego ryzyka gospodarczego przy innowacyjnych projektach - mówi w rozmowie MarketNews24 prof. Anna Fornalczyk z Comper Fornalczyk i Partnerzy, b prezes Urzędu Antymonopolowego (dziś UOKiK).

A jaką mamy rzeczywistość? - Kiedy słyszę, że można dostać ulgę inwestycyjną na badania i rozwój (B+R), pod warunkiem sukcesu, to ktoś kto to wymyślił, nie rozumie czym jest innowacja, bo na świecie 10 proc. takich działań kończy się sukcesem - mówi A.Fornalczyk.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl