Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Uczciwość nisko ceniona w polskim biznesie

pobierz video
11.05.2016

Zdolność komunikowania się i kreatywność to cechy menedżera, które stwarzają największe szanse na sukcesy firmy. Cechą, która jest nisko ceniona przez polskich menedżerów okazuje się uczciwość

Zdolność komunikowania się i kreatywność to cechy menedżera, które stwarzają największe szanse na sukcesy firmy. Z badań firmy doradczej Grant Thornton wynika, że cechą, która jest nisko ceniona przez polskich menedżerów okazuje się uczciwość.

Badania przeprowadzono wśród 100 największych prywatnych polskich firm, a o ich wynikach mówi w rozmowie z MarketNews24 Jacek Kowalczyk z Grant Thornton.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl