Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Wojny cenowe na polskim rynku słodyczy

pobierz video
10.03.2016

Silna konkurencja, rosnąca presja cenowa i wysokie koszty produkcji to główne przeszkody, z którymi zmagają się przedsiębiorstwa działające na polskim rynku słodyczy

Silna konkurencja, rosnąca presja cenowa i wysokie koszty produkcji to główne przeszkody, z którymi zmagają się przedsiębiorstwa działające na polskim rynku słodyczy. Jednym z problemów tego rynku w Polsce jest presja cenowa wywierana przez sieci handlowe, a przede wszystkim dyskonty, które w swoim portfolio posiadają konkurencyjne marki własne. Presja cenowa powoduje, że firmom jest bardzo ciężko sprostać oczekiwaniom konsumenta, dla którego liczy się przede wszystkim cena.

- Najprostszy  mechanizm to oczywiście obniżanie ceny, niestety w dalszej kolejności przychodzi koncentrowanie się na bieżących wynikach, czyli obniżanie cen jest kontynuowane. Takie działania nasilają się ze strony sieci detalicznych - mówi w rozmowie z MarketNews24 Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu LOTTE Wedel Sp. z o.o.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl