Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Nokaut na sprzedaż, transakcja za 1,9 mln zł. Sare chce kupić w tym miesiącu

pobierz video
18.04.2018

Nokaut.pl i Bazarek.pl są wystawione na sprzedaż. Grupa SARE SA chce zapłacić nie więcej niż 1,9 mln zł. Negocjacje między dwoma spółkami giełdowymi mają zakończyć się do 30 kwietnia

Nokaut.pl i Bazarek.pl są wystawione na sprzedaż. Grupa SARE SA chce zapłacić nie więcej niż 1,9 mln zł. Negocjacje między dwoma spółkami giełdowymi mają zakończyć się do 30 kwietnia.

Właścicielem serwisów Nokaut.pl i Bazarek.pl jest Sales Intelligence. To spółka zależna należąca do HubStyle SA, notowanej na GPW. Byłaby to więc transakcja M&A zawarta pomiędzy dwoma spółkami z warszawskiej giełdy.

Główną działalnością spółki Sales Intelligence jest dostarczanie sklepom internetowym klientów w modelu performance marketingu. Z usług spółki korzysta ok. 3000 sklepów internetowych, z których do najbardziej znanych należą: Zalando, RTV Euro AGD, MediaMarkt oraz eobuwie.pl.

Podstawową wartością, którą Sales Intelligence tworzy dla sklepu internetowego jest dostęp do dużej ilości potencjalnych klientów z różnych miejsc w internecie. Spółka jest właścicielem popularnej porównywarki cenowej Nokaut.pl, która stanowi doskonałą platformę wymiany informacji pomiędzy klientami końcowymi i segmentem e-commerce, i będzie stanowić komplementarny zakres usług dla Grupy SARE.

-Transakcja jest dla nas interesująca ze względu na bardzo dużą liczbę informacji o celach zakupowych konkretnych klientów, a jest to 8 mln ofert, które są wystawione na rynku poprzez czterystu wydawców współpracujących ze spółką Sales Intelligence, którą chcemy kupić - mówi w rozmowie z MarketNews24 Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE SA.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl